Bebeğim atak döneminde. Ama galiba gece ile gündüzü de karıştırdı. Gece çok güzel uyurdu şimdi saat başı uyanıyor ve tekrar uykuya dalması çok güç oluyor. Halim kalmadı, enerjim kalmadı.
düzelir mi ataktan sonra. Gece ile gündüz karıştı ise ne yapmam lazım.
3 aylık bu arada