tugcebuyuktas Merhaba sevgili anneler biz 6.ayımıza 11 Ocak da gireceğiz .. yürüteç hangi ayda kullanılmalı sizler kaçıncı ayda kullanmaya başladınız
Sevgilimmm tugcebuyuktas ben 8.5 aylıkken koymuştum en erken 7 aylikken koyardım bana göre 5-6 ay erken
Gunesimm1 tugcebuyuktas 7 buçuk aylıkken koydum şuan 8 aylık bir tek evi silip süpürürken koyuyorum çünkü onun dışında asla durmuyor içinde hiç sevmedi. Ama 6 ay erken en az 8 aylık diyorlar. Oda sureleri sınırlı olmak üzere