arzunur Bana doktor kızmıştı neden doğar doğmaz verdin emzik diye aldı elimden hatta. Keşke sanane deseydim çünkü şimdi 2,5 aylık ve emzik almıyor hiçbir şekilde. Dışarı çıksak sürekli emmek istiyor ağlıyor çok zorluyor beni. O yüzden vermek en iyisi.