Kızlar dün bir cılgınlık yaptım degişiklik olsun diye daha önce gitmediğim bir kuaföre gittim. Küllü kumral yaptıracaktm yaparız dediler önce saçı açmamız lazım dediler ombre yaptılar o sırada benim istediğim küllü kumral renginin tutmayacagını söylediler. Ben şok oldum tabi. Neyse artık olan olmus bari baska renk seceyim dedim. Karamel sectim güya. Sonra sacımı yıkadılar cilaladılar. Ortaya sapsarı bir renk cıktı. Ve ben cok cok pişman oldum. Ne yapmam lazım nasıl bu sacı koyultabilirim. Daha önce basına gelen varsa ne olur yardımcı olsun bana🙏