Oykum26 Surekli ciglik atiyor daha fazla uyaniyorgeceleri sabah hic saati saatini tutmuyor cok erken uyaniyor 2 3 gundur yasayan var mi neden olabilir
TospikOglusum Oykum26 canm benim 10gundur öyleyiz bide 4gundur çok fena durumdayız dislrden daha ortada yok ama gündüz asla uyumuyo hep mız mız ,bir aglma krislerine gririyo morarana kadar agliyo.valla doktor tavsiyesiyle dış jeli aldık arada calpolde veriyrm ama yinede çok fena bide atak dönemindeyiz .sizinde belki dış gelicektir ,bide büyük ihtimal sizde ataktasiniz
Seyma4607 Oykum26 3 4 gündür bizde öyleyiz uyku denen bişe kalmadı diş sıkıntısına bağlıyorum ben 2 aydır çıkmadı gitti ya
F-Betul Oykum26 Benim kızım da huzursuz iştahsız uykuya direniyor 😔 Allah yardımcımız olsun hepimizin.
Berra2020 TospikOglusum Çocuğunuz kaç aylık acaba ? Benim 6 ay 17 günlük gündüz deli gibi uyuyor (sallanmak isteyerek ) gece sürekli ağlıyor ya sallıyorum ya emziriyorum uyuması için bırakınca yine ağlıyor . Ek gıdayı seviyordu şimdi onuda kabul etmiyor çok sıcak vücudu ama ateşi de normal dişte yok 😔 ama kulaklarını kaşıyor ağzındada birşey geveler gibi yapıyor anlamadım gitti bu durumu yaşayan varmı acaba , off şu 3 gün çok zorlu oldu 😔
Synmannesi Aynı benim kızım iki gece Uykusuzum :/ mama yemiyor zorla az buz veriyorum ağzını kilitliyor 2 dişi patlamış ona yoruyorum
efepasa Ay bende canımdan bezdim. Sütümü sağarak veriyorm normalde 200 içen çocuk yok içmiyor. Ağzını kilitliyor. Üstten iki diş patladı çıktı. Ama iştah gelmedi. Bi diş daha geliyo heralde. Bakabildğm kadaryla. Ek gıdaya zaten çok sıcak bi çocuk değil. Gün boyu vermesen bişey asla huysuzlanmıyor açlıktan. Doktor kendi haline bırak dedi ama geçen gün bekledim 8 saat aç kaldı yine ağzını açmadı çocuk. Sanki benim bebeğim gtmiş başka bi bebek gelmş. Bi anda huy değiştrdş
TospikOglusum Berra2020 canm bebeğim 6ay 3gunluk biz hem atak.donemindeyiz hemde dişleri gelicek büyük.ihtimal.kulaklarini kasiyosa diş belirtisi işte,uykusuzluk,iştahsızlık,huysuzluk,mız kızlık hepsi hepsi dış ateşte yapiyo tabide Allah kolaylık versin
TospikOglusum Berra2020 bizde daha ates olmadı ama kesin dış doktorumuzda disleri gelicektir dedi daha dün konuştuk jel alma taraftarı değildim ama öyle olmuyomus yaşadığımızı biz bilirz ki bebeğimin acısını düşünemiyorum bile😔😔biz daha tadimlardayiz ek gidada ocagin sonuna doğru öğün şeklinde gecicez bakalim
Berra2020 TospikOglusum amin inşallah 🙏 dişte şişkinlik kızarıklık hiçbirşeyde yok , sanırım yeni yeni olucak güç ama zamana bırakıyorum 🧡
Berra2020 TospikOglusum zeytin yağına karanfil ezip dolapta biraz bekletip onun ile masaj yaparsanız rahatlatıcı bir özelliği varmış . Yada soğanı rendeleyip karanfil yağı veya zeytin yağı ile karıştırıp yine aynı şekilde uygularsanız faydası olucaktır 🙏 çevremdeki annelerden onay almış kürler olduğu için yazmak istedim
TospikOglusum Berra2020 artık geçmezse yapicam onlarida.ya daha hiç dışı yok tüm dişlerde böyle olursa çok acı cekicek yavrum.cok zormuş çok😔😔valla dün gece hüngür hüngür bende ağladım tutamadım kendimi perişan oldum çok.zor ins hemen kolayca çıkar🙏🙏
Berra2020 TospikOglusum inşallah çok üzüldüm ilk dişler sıkıntılıymış diğerlerinde sahada hafifliyormuş sanırım bebek alışıyor o acıya 🤔 bizde geçtik bu süreçlerden diyerek kendime bakıp bakıp teselli buluyorum 😄 neyse onlar iyi olsunda biz uykusuzda kalalım 🙈
Ymncn Bizde değiştik sürekli ıı ııı ıııı diye geziyıruz evde ve çok mızmızz çooook….. benim kucağımdayken babasına gitmek istiyor gittiği andada bana kollarını açıyor.