Mom83 Kızım 4 buçuk aylık günde 3 defa agır bez değişiyorum. Sorum şu 6, 7 defa değiştigimde bir kez yapmış oluyor. 6 kez bir kere yapması normalmı doyuyormudur ? 2 günde bir bazen iki kez kakasını yapıyor
Prensesannesii34_ Mom83 ben 6-7 defa değişmiyorum öyle denedim bir gün ama az yapmış geliyor bez de tam ıslanmıyor hepsi. 4 kere değişiyorum günde göstergesine bakarak . Kaka değişiyor mesela 7 gün oldu hala yapmadı bazen her gün yapıyor bazen 3-4günde bi değişiyor . 3defa ağır bez alıyorsanız doyuyordur bence birde huzurluysa
Tomi Mom83 yaptığı çisiyle mı geziyor bütün gün? Gece emmeye uyandığında bile değiştiriyorum. Çişli bez soğuduktan sonra çocuk üşütür. 50 kuruş tasarruf edeceğim derken bebekleriniz hastalanmasın.
Mervegelin93 Tomi bezin ozelligi islakligi cekmesi degilmi ? Cok dolunca degisirim. Gecede hic dokunmam
Birannebirbebekkkk Tomi ne alakası var ya? Ben de 3veya 4kez değişiyorum hiçbir sıkıntı olmuyor çok şükür iki aile doyuracak paramız var çocuğumuzdan mı kısacaz?
Tomi Birannebirbebekkkk sonra mantar olmuş, idrar yolu enfeksiyonu olmuş postları açılıyor. Emziren madde silika jel olduğunu biliyor musunuz peki?