Albayrakokur Evet canım ben daha kullanmadım nasip olmadi ama araştırdım ve indirdim. Bebeğim 2 hafta sonra ek gıdaya geçecek inşallah kullanicam uygulamayı. Ayrıca anneler içinde süt arttırıcı ne yemesi gerektiğide yazıyor hoşuma gitti bilgilendirici bence 🤗