Snmtt Kızlar oğlum geceden biberonda kalan mamayı içmiş uyurken. Yaşayan var mı bir şey oluyor mu????
denizesintim17 Snmtt 1 saat sonra verilen mama bozuluyor diyorlar kusar bence ama doktoruna msj atın bence bilgi alın. Geçmiş olsun
Pandicornlar Bişey olmaz inşallah benimki de içmişti bir kere eşim vermiş yeni yapılı sanıp🤷🏻♀️ Elhamdulillah bir şey olmamıştı