Srht hem çok üzgün, hem de sevinçliyim. Doktoru size verilen randevu tarihini beklemeden bulabilmenize çok sevindim, belli ki saniyelerin bile kıymeti var bu hastalıkta.
Ben kızınızın çok güçlü olduğuna eminim, sizin de gücünüz olacağına eminim hatta. O ufacık bedeniyle geçtiği tüm sınavları atlatacak, tekrar sağlığına kavuşacak ve siz de bunun için elinizden geleni yapacaksınız biliyorum. O da bunu bildiği için dört elle sarılacak hayata, iyi olacak, iyileşecek.
Yavrunuza şifa, size güç ve sabır diliyorum. Her şey en sonunda güzelliğe kavuşacak, bu zamanlar geçip gidecek inşallah. Çok, çok geçmiş olsun. Dualarımız kızınız ve sizinle🙏