Selam hanımlar. Ben açtığım postlarda genelde hiç yanıt alamıyorum ama yine de bi sorayım dedim belki bilen ilgilenen biri olur..
Emziriyorum,doğumdan 7 ay sonra regli oldum. Ardından sonraki olmam gereken tarihte olmadım,gecikti. Bu şekilde olabiliyor mu ? Yoksa bi kere başlayınca regl olmaya,devamında eskisi gibi aynı düzenli gidiyor mu ?