Bugün kızımın aşısı vardı 6 aylık oldu ve iki bacağına asi yapıldı ağzıkara iki damla damlatti atesi çıkabilir dedi eve geldik ateş düşürücü verdim ama gece 1 den beri atesi cıktı 1 saat kadar oldu yine verdim ama düşmedi basından elimle bakıyorum yanıyor ateş ölçer ile 36 ama avuç içi 37 buçuk ne yapmalıyım şuan uyudu yine ama atesi var