[silindi] Kızlar bebeğimin idrar tahlilinde lökosit sayımız 6çıkmış i,üst sınır 5 olarak yazıyor,kültür sonucumuz henüz çıkmadı sizce bu enfeksiyon varlığınımı gösterir?
mehtapalpk [silindi] evet canım enfeksiyon var demek oluyor ama aşırı değil, muhtemelen doktor bir ilaç yazar gönderir. Eğer 10 ve üstü olursa hastanede gözlem altında tedavi ediyorlar, 10 un altı olduğu için ilaçla geçer inşaAllah
cideee07 [silindi] [silindi] bizimde üst sınırımız 3 tü bizim 3.68 çıktı dr birşey vermedi haftaya tekrar kontrol çok da dikkat ediyorum temizliğe ama neden böyle oluyor bilemedim 🤷♀️ bebeğim 2 ay 8 günlük bu arada
Deletedmom4 [silindi] evet cnm var ama Dr dan Dr değişiyor ya kimisi düşük bol.emzir yada su ver der onun için belli olmuyor
Deletedmom4 [silindi] Dr gerek duysa ver der cnm kızım 2,3 ayda taş vardı diye Dr ver diyordu ama mama veriyordum diye çok verme günde 2🥰,3 kasik.ver diyordu hem korkma hiç antibiyotikle geçer 🙏