Sezeryan dogum yapalı 2 ay oldu. Ilk bır hafta korse kullandım ama sonra aklıma gelmedi birde üşendigimden takmadım. Karnım sarkık bırde kılo var. Hiç hoş bir görüntü olmuyor. Suan takmaya baslasam duzelir mi yoksa gec mi kaldım. Ona göre kalıtelı bir korse siparişi vericem. Gec kaldıysam vermek istemiyorum 😊