[silindi] Kızlar ben bebeğimi 3 saatte bir 100cc ile besliyordum bugün doktor kontrolümüz vardı beslenme aralığın çok az bu biberon reddine sebep olur dedi 4-5saatte bir vermem gerekiyomuş sizler nasıl besliyosunuz?
KahramanAnne [silindi] 4 ay 23 günlüğüz gündüz 3 buçuk saatte bir gece 4 saatte bir en son sabaha karşı 5 saatte sonra veriyorum.
[silindi] KahramanAnne bide benim bebeğim o kadar beklemiyor huzursuzlanıyor öyle olunca ben aç diye düşünüyorum biberonla süt veriyorum bu seferde dr nin dediği gibi biberon reddi gibi bişey oluyor almıyor zorla içiriyorum içirincede huzurlu oluyor anlamadım
[silindi] Kavinsmom evet canım 3saat çok fazlaymış biberon reddi olur dedi doktor,heleki geceleri sadece uyuyor hiç efor sarfetmiyor sık acıkmaması lazım dedi
KahramanAnne [silindi] Eğer uyanık kalıyorsa daha çabuk acıkıyorlar ben önce emziğini veriyorum hafif uykuya dalıyo o arada biberonu veriyorum mamasını içiyor yoksa istemiyor yarım bırakıyor 3. Ve 4. Aylar atak ayları 7 8 saat içmediğini biliyorum
[silindi] KahramanAnne doktorda bana uykuya geçince ver dedi ama bilemedim kafam karıştı hep doğru yaptığımı sanırdım yanlış bişey yapıyomuşum🤷🏻♀️
Kavinsmom [silindi] anladım işte bizimkini 3 saat tutuyorum diye mi içmiyor acaba ama öteki türlüde kilo almazki aldığı zaten 500 gram
KahramanAnne [silindi] canım aslında bebekten bebeğe değişir eğer güzelce içiyorsa kilosu çok abartılı değilse bu şekilde devam et yada başka bir doktora daha danış
[silindi] KahramanAnne işte güzelce içmiyor biberonu bazen reddediyor sebebi buymuş ama huzursuzluğuda oluyor sanki aç gibi düşündürüyor bana ,tam çözemedim
[silindi] Kavinsmom doğru canım ama doktor dediki biberon reddi çok zor birşey bebekler hastaneye yatıyorlar o sebepten beslenemedikleri için dedi benimde gözüm korktu biraz