Merhaba kizlar 19 agustos dogumlu 4 aylik bebegim var dogum kilosu 2940 hastaneden cikarken 2700 du
Bebegim kan uyusmazligindan dolayi uzun sarilik yasadi mama vermek zorunda kaldim hem anne sutu hem mama olarak devam ediyoruz ama benim aklima takilan kilosu
Cok sukur sagliginda bi sikinti yok ama bu ay 4aylik asisinda az kilo almis 13gun once 4 ay asisinda kilosu 5320 di boyu 61 cm cok zayif bi bebek mama yemesine emmesine ragmen insanlarin zayif diye soylenmesi canimi cok sikiyor surekli kilosunu kafaya takiyorum beslenmesiyle ilgili neler yapabilirim ayni durumda olanlar varsa biraz konusmak istiyorum