Anne sütü ile besleniyor . İlk 3 ay çok güzel kilo aldı ama sonra hiç alamadı . Herhangi bir sağlık problemi de yok , yemesi de iyi yani o yemeye göre baya kilo almış olması lazımdı . Burda 3 aylık bebeklerin 7 kilo olduğunu görüyorum çok üzülüyorum yanlış anlamasilmasin kıyaslama değil amacım ama her gören ay çok zayıf ay hiç 7 aylık gibi durmuyor diyor . Mama da içmedi zaten sütüm var ama yine de denedik mamayı içmedi . Ne yapabilirim bilmiyorum ama bu duruma çok üzülüyorum …