Merhaba güzel anneler, 2021 evinize huzur, bereket, sağlık getirsin inşallah 🤲🏻🥰😍
Oğlum 15 aylık yeni yürümeye başladı. Bugün kontrole götürdüm doktor sağ ayağının dışa dönük olduğunu söyledi. Yürürken sağ ayağı dışa dönük atıyor. Ortapedi görmesi gerekiyor dedi. Başına gelen var mı? Bu süreç nasıl geçiyor çok tedirginim