melodiprenses Merhabalar oğlumun b12 1215 çıktı yüksek denildi. Aynı durumu yaşayan var mı? Kendi doktorumuz yerinde olmadığı için gerekli bilgiyi de alamadık..
1ege1anne melodiprenses 22 aylık oğlumda da öyle bi rakam çıkmıştı doktorumuz bi sıkıntı görmedi süt ve süt ürünlerinden dolayı öyle çıkmış olabilir
melodiprenses Aliaren sonrasında tekrar doktora göstermedik siz sorabilirseniz bizi de bilgilendirin lütfen 🦋
Aliaren melodiprenses Aslında doktor normal olduğunu söyledi. Ama ben yinede farklı kişilere danışmak istedim :)
melodiprenses Aliaren et yoğurt biz de tüketiyoruz aynen :) yok anlamadığım demir deposu azalmıştı b12 yüksek ilginç
Aliaren melodiprenses doktor bir sorun görmemis ama işte biz anneler :) sağlıkla büyüsün inşallah evlatlarımız.