[silindi] Canım benim bebeğim de 3 aylık olacak. Ben de 3 saatte bir sağıyodum. İlk defa bu hafta 4 saate çıkardım. Çünkü çok fazlasıyla sütüm gelmeye başladı. Dondurucuda yer kalmadı. Sağdığım süt miktarlarını not alıyorum. Evet bir miktar azaldı gibi ama yine oğlumun ihtiyacından fazlası geliyor. Aman aman düşüş olmadı.Yine atıyorum dondurucuya. Biraz daha deneyeyim. Çok aşırı azalma olursa yine 3 saaate düşürücem. 3 saatte bir sağmak gerçekten çok yorucu. 30 dakika sağ, sağdıktan sonra aparatları yıka,kurula, dolaba kaldır derken baya bir zaman geçiyor. Sonra hoop yeniden süt sağma vakti. İstersen sen de yavaş yavaş sağma süresini açabilirsin. Mesela 3 buçuk saate çıkar. Bi gözlemle kendini süt miktarını. Tabi sütüm anca yetiyor diyorsan aynı rutinde devam etmeni öneririm. Ben de sormuştum sütünü sağan annelere. 7-8 aylıktan sonra sağım sayılarını düşürmeye başlayanlar olmuş.