E-srgt45 Tam 3 aylık bebeklerinizi gece emzirmek için kaldırıyor musunuz? Bugün 3 aylık oldu maşallah banyo yapıp 10 gbi uyudu kaldırıp kaldrmamakta kararsız kaldm hiç bu kadar erken uyumazdı?
duygu00 E-srgt45 3 aylık bebeği kaldırmaya gerek yok bence acıkınca kendileri uyanıyorlar ben öyle yapmıştım
Seda1208 E-srgt45 uyandırma canim o uyanana kadar benim kızımda 4 5 saat uyuyor ama 6 7 saat kadar izin vermem aç kalmasın diye
askdunyam E-srgt45 gece uykusunda 4-5 saat uyumasında sakınca yokmuş canım bi kere uyandıklarında 2 saatte bir tekrar kalkıyorlar zaten artık ilk aylardaki gibi iki üç saatte kaldırın emzirin demiyor doktorlar ben fazla uyumuyor diye sorduğumda doktorum yatırmadan iki memeyi birden emzir 5-6 saat uyusun(keşke) dedi.
Esare20 ben geceleri 4 saatte bir emziriyorum bebeğim daha 2 ay 25 günlük. Bazen acıkırsa kendi uyanıyor emzirdikten 3 saat sonra falan ama sürekli olmuyor. Sen de bir bekle 4 saat istersen uyanmazsa sen emzir yatır zaten hemen uyur o emdikten sonra
Didarr askdunyam 50 günlük bebeğim var bugün 5 saat sonra süt verdim uykuda kaldım çok korktum bebeğe kötü bir etkisi olur mu ilk kez böyle oldu
eceunverkanra E-srgt45 Benim doktorum 2.aya yaklasirken geceleri emzirmek icin uykusunu bolme ve uyandirma hem de sen de dinlen o acikinca uyanacak demisti. Zaten sık sık uyandigi icin de ben kaldirmiyorum zaten 4 maksimum 4bucuk saatte uyanmisligi var daha uzun uyudugunu hic gormedim. Bebekler icin uykunun da en az emzirme kadar onemli oldugunu ve artik kendi uyku rutinini olusturdugu icin bunu bolmemek gerektigini okumustum.
Mti16 E-srgt45 canım benim bebeğimde 3 aylık doktorum kırkından sonra gece uyandırmayı bıraktırdı. Uyku kalitesi de en az beslemesi kadar önemli çünkü. Bazen 6-7 saat uyuyor doktoruma sordum ve hiç bir sıkıntı yok tadını çıkar dedi ☺️
Btl_abr Mti16 ya nasıl uyuyo benim oğlum 4 ay 23 günlük hiç 6 saat uyumadı gece nasıl formülü nerde yanlış yapıyorum acaba en fazla 2 ya 3 saat arayla uyanıyo gece
mavikusunannesi Aahh ah uyandırma kardeş benimki meme için bazı geceler kuduruyo 10dk da, 30dk da bir uyanıyo. Genelde 2 saatte bir uyanıyor, en fazla da 3 saat uyudu şimdiye kadar çol zor durumdaym 😪😪😪 şuansa kuduruk bi gecedeyiz😄
Dilek_06 3 ay 4 günlüğüz, yaklaşık 2 haftadır geceleri uyanmıyor ben de uyandırmıyorum, 4-5 saat uyuyor.
Zehrabaysan Didarr canım hiç korkma ben de o zamanlardayken çok uykuda kaldım sağlıklı çok şükür kilo alımıda iyi oldu Bizlerde yoruluyoruz olur arada
askdunyam Didarr şekeri düşebilir ilk doğduğunda mutlaka 3 saati aşmamak gerekiyor ama gün gün mideleri genişlediği için daha uzun süre tok kalıyorlar kırkından sonra pek sorun olmaz biraz bebekten bebeğe değişir ama acıksa mutlaka ağlayarak uyanırdı
Yaseminnnnn93 Btl_abr benimkide 3 aylik cok. Nadir 6 saat uyudugu oluyor banyo gunleri ve gun icinde hic uyumadığı oluyor o gunlerde uyuyor hatta 6 saatte de ben uyanıyorum kıyamıyorum emziriyorum yoksa daha fazlada uyur gibi ama genelde 3 saatte bir kalkıyor emziirp uyuyor
Aselhafsa61 E-srgt45 erken yattığında uyumadan ben bu kere emziriyorum uyurken sonra ben yatınca sabah o kalkana kadar uyanidrmiyorum acıkınca uyanıyor zaten
Didarr Zehrabaysan ay inşallah bu ara sütüm yetmiyor da gündüz de memede hep ağlıyor sütüm bitiyor önceden yetiyordu şimdi yetmiyor ne yapayım
Btl_abr Serapo sorun ne acaba ya hep merak ediyorum bunu nasıl 5 6 saat uyur ya nerde yanlış yapıyoruz meraklar içindeyim
Zehrabaysan Didarr yetmiyorsa mama verebilirsiniz.Şimdi herkes verme falan der ama mama kötü bir şey değil.Ben emziriyorum ama baktım yetmezse ara da mama da veriyorum.Bebişin aç kalmasından iyidir.Meme reddi de yaşamadım.Bu arada bez sayısını takip edin günde 5 6 çişli ya da kakalı bezi varsa doyuyordur