Crazymomy [silindi] evet ben yaptırdım. Daha da yaptıracağım 3 tane daha doktor 2 saat emzirme yeter dedi.
Banubasoren Yaptırılır tabi hastanede çalışıyorum bi sıkıntı çıkarmaz emzirip git anestezi yapılacak ya
miraysmomm Ben kanal ve dolgu yaptırdım bir kaç saat emzirme dedi sadece onun dışında bir sıkıntı olmadı