123747 Bizim doktorumuz her mamadan sonra bir çay kaşığı şeklinde söylemişti. O da su ihtiyacı için değil, ağzındaki mama kalıntıları temizlensin de pamukçuk oluşmasın diye. 6 ayın altında su ihtiyaçlarını mamadan karşılıyorlar zaten. Mamanın çoğunluğu sudan oluşuyor.