Hazalperi
Bende öyle bir etkisi olmadı.
Zaten uyandırmayın ki dinlenin siz de.
Tavsiyem şu ama..
Sabah bir göğsü emzirip diğerini sağın
İsterseniz gece mama yerine onu verirsiniz.
Bu arada 2 aylık bebek 7 saat uyumaz, sarılık olur, kan şekeri düşer vs diyenler olacaktır. Merak etmeyin bir şey olmaz ☺️☺️ doktorunuza danışın yine de aklınıza takılırsa