Lina_123 Kızlar atağımızın bitmesine son 4 gün allah aşkına 4 gün sonra normale dönecek mi kızım geçiyo mu herşey😭😭
Hsrt54 Lina_123 geçiyo bacım geçiyoda başka dertler yine basliyo 😫 dişti huysuzluktu yatmak istememe sürekli ilgi sürekli kucak salyalar sular seller gibi insallah olmaz sizde
denizsn Lina_123 atak biteli 3 gün oldu ama hala aynı 😔 uyurken çok ağlıyor uyumak istemiyor artık nasıl uyutacağımı şaşırdım sallama istemiyor pışpış istemiyor meme istemiyor ne yapacağım bilmiyorum ☹️
Elifyazel Lina_123 aşidan sonramı oldu yoksa ası olmadan mu basladınz atağa bız daha aşı olmadan gecelerı sureklı kalkmaya basladı
deryatoprak Lina_123 geçiyor canım sonrasında diş gelmeye başladı mı ah nerde o 4.ay atagı diyorsun inan😥
Tubaysr denizsn benimki de öyle bi de meme ve mama reddi yaşıyoruz ne yapacağımı bilmiyorum sürekli ağlıyor
merveeminaaa Ahh bitiyor ama arkasından bir sürü şey bırakıyor kızım 8 buçuk aylık 4. Ay atağından sonra beraber uyumaya başladık aska beşiğinde yatmadı memeye düşkünlük diş bie sürü şey ilk 1 yıl böyle malesef
Mircan Lina_123 çok üzülerek söylüyorum ama geçmiyor onları hepsini huy ediniyor asla eskisi gibi olmuyor ardından dış patlak veriyor bunlar bitmeden hop yeni bı atak Allah yardımcımız olsun bizim atak bitti ama uyku düzenimiz mahvoldu