arkadaşlar 2 buçuk yaşındaki oğlum 14 kilo ve cok iştahsız ağlayarak yemek yiyor hiçbişey yemiyor ve hala emzik emmeyi bırakamdı tuvalet eğitimi de yok cok üzülüyorum bu haline ne yapmalıyım bana akıl verin lütfen önce ona bunları bıraktırmam mı gerek zayıflıyor sürekli bunlar onun sağlığınımı etkilıyor acaba vitaminleride cok düşük dedi doktor mıltivitamin yazımış bide cinko demir eksikliğde var neler yedirmeliyim kilo alması kendini toparlaması için lütfen bana yardım edin😣😣😣😣