Arifcan öncelikle geçmiş olsun iki hafta önce bende yaşadım ateş titreme üşüme varsa lütfen beklemeden doktora gidin enfeksiyon olmuş göğüsünüz antibiyotik kullanmanız gerekiyor.bana önce serum takıldı sonra antibiyotik kullandım emzirirken kullanabilinen antibiyotik lütfen beklemeyin ilerlemesin o ağrıya yanmaya dayanılmıyo. Emzirmenizde sorun yok emzirebilirsiniz bebeğe bi sıkıntısı olmuyor ama çok can acıyo emerken