gizemito Semabolatt Ben kaldım bir sene sonra sürpriz bir şekilde hem de. 🤗 İlk gebeliğim boş gebelikti kese vardı fakat içinde bebek yoktu. 8. 9. haftada kendiliğinden kanama ile düştü. Bir sene sonra oğluşuma hamile kaldım çok şükür 🤗