Benim bebeğim 10 aydır sallanarak uyuyor ama 5 gündür sallamadan yaþir kaldır pışşş yaparak uyutmaya çalışıyorum benim sorum şu biz yatarken önce emip memede neredeyse uyur hâle gelip o şekilde yatağa geçiyorduk ondan sonra sallanma başlıyordu bir nevi memede uyuyordu yani şimdi onuda bırakmak istiyorum ama mem diye ağlıyor yavrum öyle olunca dayanamıyorum emzirip yatağa yatırıp pışşslıyorum ağlarsa yatır kaldır yapıyorum memede uyutmayı nasıl bırakabilirim