1prens1prensesannesii Kızlar oğlum 7. 5 aylık. Burda bir kaç posta okumuştum ama tam aklımda kalmadı. Marketten kefirix aldım ama vermedim daha. İçirebilie miyim ve ne kadar vermem gerekli şçirebilirsem?
Kbrahrl Arasannesi miktarı nedir canım bizde 6 ay 10 günlüğüz vermek istiyorum birde hangi marka kullandın?
Arasannesi Kbrahrl genelde AOÇ’ninkini alıyorum.bu sefer kalmamıştı İçim aldım. Aventin alıştırma bardagının dibini düşünün yaklaşık 2 parmak kadar ancak içiyor zaten fazlasını kendısı de içmiyor.sevıyo ama içebildiği o yani