Sevimlidostlar1212 Güzel anneler iyi akşamlar başlıkta gördüğünüz gibi 1 yaşındaki oğlum kabız oldu ıkınıyor yapamadığı için de ağlama krizine giriyor zeytinyağı iciriyorum ama pek bir faydasını görmedim 1 yaş anneleri siz kabızlık için neler yapıyorsunuz ne önerirsiniz cevaplarsanız sevinirim 🤗🌸
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sevimlidostlar1212 Kefir probiyotik içerdiği için harika kabız yapmaz içirebilirsiniz. Şuan makata azıcık zeytinyagı sürerek uyarabilirsiniz kulak çöpü ile fazla itemyin dikkat edin. Çok zorlanıyorsa ılık su, kayısı suyu, hatta fitil atabilirsiniz.
Turna Sevimlidostlar1212 bizimde durumlar böyle geçen ilikli kemik suyu kaynatıp yemeklerine katmıştım hemen yaptırmıştı ama bunun etkisi varmı bilemiyorum bidaha deneyecem bende çok şeyler denedim halen deniyorum 4 aydır kabız 13 aylık oğlum
Ceya Yulaf lapası içine , haşlanmış kayısı ve yoğurt ben oğlumda bu üçlüyü kullanıyorum , lezzetli de oluyor
Secil55 Enterogermina prebiyotik ve erik kurusu hoşafı iyi gelir, biz bunlarla aştık 🤗Rabbim şifa versin çok zor bilirim 🙏