Hazalperi bu nasıl bir üslup ya . Öncelikle sen ona bir evlat verdin . Öpüp başına koyacağı yerde gurur kırıcı laflar söylemesi çok itici . Kilo alinirda verilde. Bu şekilde dile getirmesi çok kötü. Bende iki evlat verdim eşime 53 kilodan şuan 62 kiloyum . 4 aylikta bı kızım var şuan . Evet eskisi gibi vücudumuz güzel olmiyabilir . Ama emin ol benim eşim asla sıkıntı etmedi. Hatta ben bazen diyorum kilo vericem o bana asla verme diyor . Sen hep güzelsin diyor. Demek istediğim eşin size destek olacağı yerde biraz sana zaman tanisaydi emin ol ki o kiloyu çok rahat verirdin. Şuan üzerinde psikolojik baskı kurduğu için .asla veremiycekmis gibi hissediyorsun . O yuzden nolur çok sıkıntı yapma kendini üzme . Sen her halinle guzelsin Güzel ANNE 🙏❤️