Dün aşı olduk 12.ay aşılarını ( su çiçeği hariç ) dün birşeyi yoktu keyfi yerindeydi ama bugün hem ateşi yükseldi hemde ayağının üzerine basmak istemiyor .. sizde de böyle bir durum gelişmişmiydi ? Birde döküntüler var ufak tefek boyun bölgesinde .. birde duş aldırdım ateşi düştü gibi yükselme eğiliminde nasıl yatırsam hangi kıyafetleriyle karar veremedim