Mujganmng normalde günde 3-4 defa yapan çocuğum 8 güne kadar yapmamaya başladı. 7. Aydan sonra oluştu yaklaşık 2 aydır müdehalesiz yapmıyor. Dün doktora götürdüm ek gıda ve dişin etkili olduğunu söyledi. Kesinlikle 2 günden fazla tutmamamız gerektiğini eğer yapmıyorsa fitil ve lavmanla müdehale edilmesi gerekir dedi. 10 güne kadar falan öyle birşey yok biz bile 2 günden sonra rahatsız ediyor dedi. Çocuk cerrahına götürdüm. Dupalac ve probiyotik başladık. Yapmazsa fitil bu şekilde düzelmesini sağlayacağız. Ayrıca ne kaysı gün kurusu püreleri ne kaşık kaşık zeytinyağı hiç birşey kar ettirmedi 🤷♀️ Kıpkkrmızı oluyordu yavrum benim. İnşallah düzene girmesini bekliyorum 🙏