Dery bizim de 2,5 aylık ıkınma gürültülü kaka yapma vardı. Çocuk gastroenteroloji bölümüne gittik süt alerjisi var. Bence en kısa zamanda götürün. Biogaia başladık ve ben diyet yapıyorum. Bununla beraber raporlu mama başlatıldı. Her emmede kaka yapıyordu. Sarı ve pütürlüydü sonra yeşile döndü.