Ben ne yaptıysam erken yatıramıyorum 😩Sabah erkenden de uyandırdım yok yani gece uyumuyor…
Ne güzel 9’da yatıyormuş sizinkiler..
Gece 11-12 gibi uyur. Sabah 9’da kalkar 11 de uyur. Öğlen 1 gibi yine kalkar. 3 gibi bir daha yatar 5 gibi kalkar. 5’den sonra geceye kadar dansssss 💃🏼