Yigitoglum_2 Ortopedik ve rahat olmasını istiyorum bebeğim 13 aylık fikirlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum
Efemm Yigitoglum_2 almayın ayakkabı ayakları yere bassın önermiyorlar ayakkabı canım yinefe siz bilirsiniz
Eymensmomm Yigitoglum_2 bende vicco aldım birde görümceler cocga hediye almış ilk adım ayakkbısı bot tarzında
AysunFatih Yigitoglum_2 Tabiki vicco hem ortopedik hem sağlıklı sonrakileri olmasada ilk adım Zamanı önemli ayak yapısını bozmasın diye ilk adım ayakkabısı bende vicco alıcam
Meryem53 Yigitoglum_2 Vicco ya bende yeni aldım 3 gün oldu ilk adım giyince biraz yalpaladı ama dışarı çıkardım dışarda daha iyi yürüdü kızım