Pinar3529 allah korusun covid den supheleniyorsan eğer benim.bebeğim 26 Günlükken geçirdi. Halsizlik , ishal ve ateş oldu . Ateş 38 e çıkınca hemen hastaneye götürdüm. Yenidoğan Yoğun Bakım a yatırdilr öğrendik ki covidmis .. 1 hafta kaldı 😢 o yüzden ateş bende büyük bir korku sebebidir . Allah korusun bebeklerimizi
İnşallah asidan dır da geçer. !!