Henüz iki haftalık bebeğim var, travma dolu doğumumdan sonra bı hafta emzirme ile mücadele ettim,şuan hala devam ediyor,bı yandan mama vermemek için direniyorum, yetersiz beslenme demişti hemşire oda aklımı kurcalıyor,bez saymakdan çocuğu takip etmekden uyku ne bilmiyorum, son bı kaç gündür hiç uyumuyor,sadece göğsümde uyuyor emerken, emdiginde bazen çığlık çığlığa kalıyor,ne altını değişmeme müsade ediyor ne yemek yiyebiliyorm ne tuvalete girebiliyorm annem de gitti bugün, oturup ağlıyorum sürekli 😓 geçiyor mu bugünler cidden,..??