Mom8 Azsekerlikahve hiç bu saate kalmazdı kızım bugün uyumak istemedi. Mısır patlatıp yedik tek eğlencemiz bu 😀😀
Egelim Azsekerlikahve bebeğim uyudu ama eşim 23.30 da göreve gidecek, gitmesini bekliyorum, hemen yatış 😴😴
ZumrAsel Azsekerlikahve uyuttuğum bebek 2 kere uyandi. 3.de aldım artk yıl başına bensiz giremezsiniz dedi galiba. Yeni yıla beşik sallayarak gireceğim. 😒
Nil16 Azsekerlikahve Beklentileriniz yeni yıldan değil Allah’tan olsun Rabbim kalan ömrümüzü geçen kısmından daha hayırlı eylesin inşaallah .Herşeyin başı sağlık gerisi teferruat Rabbim hepimize sağlık huzur versin .
2metinaski Azsekerlikahve Ne kutlama ne yılbaşı Annelerin başından aşkındır işi 🤣 Saçma bir şiir denemesi işte 🤣 Bebe uyursa uyuyacağımmm🙈
Mom8 Azsekerlikahve aman yeter başka nolsun. Yemeği de dışardan söyledik bugün. Tabak bile çıkarmadım sofraya öğrenci usulü oldu 😁😁
Mom8 Annesirintugceuzun hangi film? Biz de izleyecektık oğlumun ödevleriyle uğraştık kızım uyumak istemedi eşim de sabah erken ise gidecek vaz geçtik 🙄
Mom8 Azsekerlikahve hani derler ya yeni yıla nasıl girersen öyle gider diye düşünsene yıl noyu yemek derdi yok bulaşık yok rüya gibi 😁😁