Sero10 Merhaba hanımlar, 52 gun once sezeryan oldum 45. Günde kanamam falan bitmişti fakat 2 gün önce aşırı kabiz olduğum için ıkınırken tekrar koyu kırmızı kan gelmeye başladı neden olabilir acaba?
Mehmuhmus Sero10 aç karına kuru kayısı ye sonra üstüne su iç kabızlığa iyi geliyor bendede olmuştu kabızlık öyle geçirdim
Atamom16 Sero10 basur olmuşsundur bende aynı dertten muzdaribim dupalac kullanabilirsin doktoruna danışarak birde ben tuvalete girmeden zeytinyağı sürüyorum çareyi böyle buldum
Sero10 Atamom16 evet basur var ama kanama makattan değil vajinadan geliyor duphalac kullandım ama sadece 1 kere ise yaradı 😭
Atamom16 Sero10 sabah kahvaltıdan 1015 dakika önce bir yemek kaşığı zeytin yağ iç üzerine 2 bardak ılık su sonra kahvaltını yap eğer tuvalete çıktığında acı varsa makattandır kanama bende ilk vajinadan sanmıştım ama malattan geliyormuş