Leyla-atahan Hiç endişelenmeyin,ben de çok kez doktora gittim ilaç verende oldu ama kullanmak istemedim. En son işinde uzman bir gastroentroloji prof. doktoruna götürdüm 6 aylık olmak üzereydi. Bana gayet rahat ve rahatlatıcı şekilde öylesine güzel konuştu,anlattı ki.. çok çok normal olduğunu ve 6. ayında biteceğini söyledi ve öyle de oldu inanamamdım oluk oluk kusan bebeğimin kusması bir anda şak diye kesildi. Hareketlenmeye,oturmaya başlayınca genelde bitiyor. Burada önemli olan nokta bebeğin kilo alımı. Oğlumun gelişimi kusmasına rağmen çok ilerideydi,hatta her doktor çok beslemişsin,kilolu diyordu. Ama persentil tablosunda gelişimi azsa o zaman kusma değerlendirilmeli.