Melisatlas bende ilk günler 1-2 saat, sonra 3-4 saat takabildim. Bebeğimin biraz daha büyümesi lazım ki rahat hareket edebileyim.Sürekli oturup emme göğüste durma modunda,Korseyle anca sandalye de oluyor o da bana zor geliyor.Ay sonu tekrar biraz daha takıcam 2. Kopçaya geçiyordum zaten.