Zgezge Selam kızlar 20, günlük ikiz bebeklerim var hipp organik kullanıyorum ama malum ikiz olduğu için 2gunde bitiyor mamamiz acaba Bebelac kullanan varmı aranızda fiyatı daha uygun
BusraElaa Zgezge ben ilk 2 ay humana kullandim sonra bebelaca gectik cok memnunum hem uygun hem doyrucu ama gold olani alin kabizlik yapmaz.
Deletedmom38 Zgezge bir numarada evolvia dha iyi instagramda mühendisinoğlu sayfasını takip edersen detaylı şekilde incelendi