Ben de en başından beridir kullanıyorum 2 ay 10 günlük olduk dün bıraktım belki biraz uğrasirsiniz ama alir sütüm de bi azalma olmadi çok şükür ama çok gaz yapıyor maalesef kendi gazi yetmiyor bide ordan cekerken bosluktan hava alıyo😒 ne kadar erken birakirsan o kadar iyi