Siz sütünüzü nasıl sağıyosunuz. Kaç dakikada bi sağıyosunuz dinlene dinlene mi. Kaç cc çıkarıyosunuz?Ben şahsen öyle yapıyorum yoksa çok çıkmıyor. 60cc çıkıyo daha fazla zorlamadım zorlasam çıkarmı bilmiyorum. İlk gibi fışkırmıyo bi süre sonra süt sağarken normal mi bilmiyorum. 1 aylık bebeğim var. Beni emiyo ama sanki doymuyo gibi bende birazını sağıp vereyim diyorum 60 çıktıki göğsümün toplamı. Daha fazla çıkması için napmam gerekiyo. Bide sütün üstüne 10 dk bi devam edebilirmiyim sağmaya yarım saat falan mesela.