Arkaşadaşlar fikirleriniizi merak ediyorum ve benim için önemli oglumla uzun süredir kitaplar ile ilgili ama okumama izin vermiyor kendi okumak anlatmak istiyor çogu zaman bende izin veriyorum tabiki ama konuşması içinde masal okumak istiyorum kelime haznesi gelişsin diye şöyle bir yol buldum oglum emerek uyuyan ve 40 dk anca dalan bir bebek ben uyuturken telefonı bırakırdım normalde son iki haftadır elimde kitapların resmini çekerek okuyorum telefondan ışıklar kapalı halde sizce nasıl etkiisi olur mu yada zararı pedolog varmı acaba :)yada fikri olan çok sevdi ama 20 dk beni dinler çıt etmez çok sevdi anlatma ve ses tonumu sizce zararı yada faydası olur mu gün içinde kitaplada bakarız ama düzen aynı yani 😇fikirlerinizi çok merak ettim