Merhaba,
Günlerdir kaka yapmayan bebeğime nurse harveys başladım. Başladığım gibi kakasını yaptı. Ama gazı sancısı çok fazla arttı. Daha önce bu kadar ağlamıyor gaz yapmıyordu. Sabah akşam 10damla kullandım. Bizim gibi olan var mı?
Yanlış mı kullanıyorum? İlaç mı yaramadı veya böyle böyle düzene mi gerecek delircem 😐 daha 1aylık