Paytenn Ben erken Doğum yaptım çok küçüktü erken doğurdum çünki sütüm hemen gelmedi geldiği zaman da bebek ememedi çoğalmadı ama yılmadım sürekli sağdım göğsümü masaj yaptım boza içtim bol bol yeşillik yedim kısacası hep otladım ineklerin neden sütü bol oylamakta çünki bende öle yaptım :) daha sonra her saat başı emdirdim emdirdikçe süt ürettim bitki çayları içtim rezene felan anneler için çayı vardı onu aldım içtim en önemlisi kaliteli uyku bol bol uyudum dinlendim bende çok çektim bu konuda herkes sen yetersiz geliyorsun doymuyor bu çocuk diyordu doktor kontrolünde maşallah çok iyi bakmışsın ileride gidiyor dedi