merhaba hanımlar. bebeklerinizle gününüz nasıl geçiyor nasıl oyunlar oyuncaklar, uyku ve yeme düzeni nasıl neler yapıyorsunuz sohbet edelim. bu ara oğlumu pek eğlendirmiyorum yeni bir şey katamıyorum gibi geliyor. ben başlayayım.
8-9 gibi kalkıyoruz. ilk uykuya kadar kahvaltı ve bir emme, kahvaltısı bezen otlu bezen otsuz ruşeymli omlet yanında 2-3 zeytin biraz ekmek. uyandıktan üç saat sonra ilk uykusu var 1-1,5 saat sürüyor. sonra uyanınca yine emme. sonra oyun vs. bir meyve ve kuruyemiş öğünü yapıyoruz. badem rendeliyorum çok seviyor. meyve muz armut ya da avokado. diğer meyveleri yediremiyorum. sonra emme ve ikinci uyku yine uyandıktan üç saat sonrasında. ikinci uykudan uyanınca akşam yemeği, yemekte sebzeli kıymalı köfte yiyor. her gün farklı sebze ya da bakliyat ekliyorum köftesinde kıyma soğan sarımsak yumurta fiks geri kalan öğeler sebzeler değişiyor. sonra bir bir buçuk saat sonra yine emme. ve uyandıktan 4-4,5 saat sonra gece uykusu.
ilk adım arabası ile oynuyor bazen tutuyor kalkıp yürüyor tutarak. zeka kartlarını yerde sürüyor. küçük topları atıyor. yapboz gibi oyuncaklarını birbirine vuruyor. bol bol emekleme ve yaramazlık. küçük koltuğu var ona tırmanıyor. oyun halısının piyanosu ile oynuyor. aklıma bunlar geldi. siz neler yapıyorsunuz