Mom7856 Ravzam30 gayet normal bizimki de o ayda oturuyordu fajat yine de yanlara düşüyordu şimdi 8 buçuk aylık tam olarak oturuyor
Emine_1245 Normal canım. Oğlum sekiz ayina bir hafta varken bir baktım şak diye oturuverdi . Sen destekli oturt hep bi bakacaksın ki kendine kendine oturuvermis
Mezecanavari Ravzam30 oturup 15-20 sn kadar kalıyorsa o şekilde desteksiz oturuyor deriz. Başta o şekilde olacak zaten